Syukur kepada Allah S.W.T yang mengurniakan rasa kasih sayang dan rindu sebagai satu fitrah kepada semua hambanya.


Masjid Zahir, Alor Star, Kedah [gambar hiasan]

Entah mengapa tiba-tiba rasa rindukan segala benda skrg ni. bnyk benda yang sudah tiada di sini aku rindukan. Rindu sama keluarga, kampung halaman, rakan-rakan di kejauhan, cikgu-cikgu, perasaan-perasaan, masakan mama dll. Jejari ni pulak tiba-tiba saja seolah-olah dirangsang oleh median, radial serta ulna nerve untuk bergerak laju menulis entry ni. moga intrinsic muscles di tapak tangan ini terus gagah menjalankan tugasnya selagi mana hayat kekal dikandung badan.

Mungkin lepas terbaca blog sorang kawan ni menyebabkan aku rasa rindukan semua ini. Aku sedar yang ada antara perkara-perkara yang aku rindui ini takkan dapat dihilangkan dalam masa terdekat. Moga Allah S.W.T terus mengurniakan kesabaran dan kekuatan untuk aku hadapi segalanya.

Dengan exam yang makin dekat (lagi 3 mgu), semoga aku dapat fokus untuk belajar.

Ganbatte!!!